SEO to jedno z najważniejszych pojęć ostatnich lat wśród osób zajmujących się prowadzeniem stron internetowych. SEO (ang. Search Engine Optimization) są to techniki podnoszenia wartości naszej strony internetowej w wyszukiwarkach, takich jak na przykład Google czy Bing. Dzięki dobrze prowadzonemu SEO, może nam się udać wybić na szczyt wyników wyszukiwania poszczególnych fraz. Są dwie metody – White i Black SEO Hat. White SEO to wykorzystywanie zaleceń autorów wyszukiwarki przy budowaniu pozycji strony. Skupiają się one zazwyczaj na budowaniu wartościowych treści na stronie, a także pozyskiwanie linkowania do strony ze stron, które do niej nawiązują. White SEO z kolei, skupia się na promowaniu strony metodami niezalecanymi przez autorów wyszukiwarek.
Czy Black SEO Hat to dobry pomysł?
Czy opłaca się w takim razie w ogóle korzystać z Black SEO? Na to pytanie musi sobie odpowiedzieć każdy właściciel strony internetowej indywidualnie. Czarne SEO pozwala na wypromowanie strony w bardzo szybkim czasie, jednak może doprowadzić do całkowitej blokady naszej strony w wynikach wyszukiwarki. Jeżeli chcemy korzystać z naszej witryny przez długi czas to za wszelką cenę powinniśmy unikać technik Black Hat SEO.
Najnowsze komentarze